2010. november 9., kedd

A kezdet, avagy a kecske bosszúja és a gyorsuló idő...

Mostanában egyre gyorsabban telik az idő... Egy hete a számítógép előtt ülök, és próbálom összehozni a blogomat. Azt gondoltam, nagyon egyszerű lesz, de nem. Ez a kecske bosszúja... Persze a kecske egyáltalán nem bosszús, sőt, nagyon elégedett az élettel. Na de ne menjünk bele a kecskeség életfilozófia rejtelmeibe, ami valószínűleg rejt némi buddhista indíttatást magában, inkább leírom, hogy miért vágtam bele a kecsketejszappan készítésbe.... Egy gerincműtétet követően sokat kellett pihennem - megjegyzem, akkoriban ez elég unalmasnak tűnt, nem nagyon bírok egy helyben lenni sokáig, szóval akkoriban volt egy kis szünet az idő gyorsulásában -, és tanulmányoztam a kozmetikumok összetevőit. Ahogy jobban elmélyültem a témában, egyre rémisztőbbnek tűnt, hogy mennyi káros anyag van a kozmetikumok gyönyörű csomagolása mögött. Úgy éreztem magam, mint akit nagyon becsaptak. Fizetek azért, hogy olyan anyagokat kenjek a bőrömre, amik bizonyítottan károsak?! Ma már jobban átlátom azt, hogy nem az számít, hogy mi tesz jót az embereknek, hanem a profitéhség. Sajnos. De azt hiszem, ezen kár keseregni, inkább a fentebb említett életszemléletet alapul véve nézzük pozitívan a dolgokat! Vannak alternatívák, amikkel kikerülhetjük a felénk áradó szörnyűségeket! Szóval kidobáltam mindent a fürdőszobából - na jó, a mosdó maradt -, és elkezdtem magamnak elkészíteni a kozmetikumokat....

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Mostmár elég sokan köszönjük, hogy belevágtál... :-)