2010. november 22., hétfő

Az ecet és a saláta...

A napokban láttam egy reklámot. Mármint hogy az ecet csak a salátába való, a mosógépünket pedig jól elrontjuk vele. Hát mosógépben még nem próbáltam, de nem nagyon hiszek ennek a reklámnak - se! Viszont készítettem egy jó kis tisztítószert, amit egy régi szórófejes flakonba töltöttem. Szóval úgy készült, hogy 4-5 db mosódiót kb. fél liter vízben 10 percig forraltam, majd hagytam kihűlni. Belekevertem kb. fél deci ecetet, pár csepp teafa-és citrom olajat -ezek jó fertőtlenítő, és antibakteriális hatású illóolajak, de persze ki is hagyhatók a keverékből. Annyi macera van vele, hogy használat előtt fel kell rázni, hogy elkeveredjenek az alkotórészek :) Ha meg kellene neveznem, azt mondanám rá, hogy Általános tisztítószer :)


Nincsenek megjegyzések: