2011. április 20., szerda

Mosódió és mosószóda

Háztartási tisztítószerként régóta használok mosódiót, ahogy azt korábbi bejegyzésekben már leírtam. Ruhák mosásánál főleg ágynemű mosáshoz használtam eddig, úgy tapasztaltam ugyanis, hogy a foltokat nem tudja teljesen eltávolítani, tehát csak enyhén szennyezett ruhákkal boldogul. De ma rádöbbentem, soha többé nem kell mosóport vásárolnom!!! Persze erre nálam okosabbak-ha egyáltalán létezik ez a kategória- előbb rájöttek, de valamilyen rejtélyes okból kifolyólag, eddig én még nem próbáltam mosószódával kombinálni a mosódiót. A mosószódát külön használtam, szintén inkább tisztítószerként. De ma kombináltam. És nagyon piszkos ruhát tettem a mosógépbe. És lőn, a ruhák patyolat tisztán száradtak a szép tavaszi napsütésben!
Az ajánlott kombináció: 5-6 mosódió teszünk a szokásos módon, zsákocskában a mosógép dobjába, és kb. 2-3 evőkanálnyi mosószódát a mosóporos rekeszbe.

Nincsenek megjegyzések: