2011. április 8., péntek

Házi arcpakolások - Csokoládés arcpakolás

Ha már előzőleg a csokis szappan kapcsán írtam a csokoládé pakolásról, nosza, gondoltam, ki is próbálom... És az eredmény! Csak ajánlani tudom mindenkinek! :) Az csak egy dolog, hogy nagyon sima és bársonyos lett utána a bőröm... És az is, hogy az illatától kisimult a lelkem.... De amikor megláttam Anyukámat és magamat a tükörben... mint két bennszülött, már csak a fűszoknya hiányzott... Persze annyira nevettem, hogy folyt a könnyem, úgyhogy egy lendülettel a csokit a szemembe is sikerült belejuttatnom... 

A csokoládé pakolás elkészítése nem ördöngösség, felolvasztottam két kocka 70%-os étcsokoládét, majd öntöttem bele egy kevés búzacsíra olajat (lehet tejszínt, vagy mézet is), és még melegen az arcomra kentem. Érdemes kipróbálni, nagyon hatásos ránctalanító!

Nincsenek megjegyzések: